DA LI JE VAŠ BIZNIS PREDSTAVLJEN NA INTERNETU?

27 Februar 2018 | Marketing saveti

Više nije dovoljno imati izlog ka ulici ili baštu u šetačkoj zoni pa da svi znaju za vas.
Sada ste prepoznatljivi onoliko koliko ste vidljivi na internetu i onako kako se tamo predstavljate.

marketing-saveti

WEB SAJT

Web sajt je nešto što bi trebalo da imate ukoliko se bavite ugostiteljstvom kako bi vas gosti lako pronašli i u online svetu. Sajt će uglavnom posećivati oni koji su u potrazi za osnovnim informacijama kao što su radno vreme, adresa, telefon za rezervacije, po neka fotografija da znaju šta da očekuju od enterijera, a prelistaće i meni ili kartu pića da eventualno unapred pogledaju šta bi mogli da naruče. Ovo je nešto osnovno što vaš sajt treba da ima, ali možete da obradujete posetioce i sa drugim zanimljivim i korisnim sadržajem iz sveta kulinarstva i ugostiteljstva.

Vodite računa da na sajtu uvek budu tačne informacije, da je sajt optimizovan za mobilne telefone i da ima visoko mesto u pretrazi za određene ključne reči koje su značajne za vaš biznis. Na primer ako ste restoran indijske kuhinje nikako nije dobro da ste tek na 5. strani pretrage kada se u pretraživač unesu pojmovi „indijski restoran“. Savet plus za restorane: kada na sajtu imate meni gde su navedeni opisi jela i istaknute cene možete dati mogućnost da se online ili telefonski poruči i dođe po narudžbinu u određeno vreme. Ovo bi moglo značiti restoranima koji su u delovima grada gde ima dosta firmi.

Google business

Google business vam treba bilo da imate ili nemate sajt. Na taj način će ljudi koji u pretraživaču kucaju ime vašeg lokala najbrže doći do osnovnih informacija, fotografija, mape kako da stignu do vas ali i recenzija koje su drugi pisali o vama. Važno je da pružite što više informacija o svom lokalu kao i da stavite kvalitetne fotografije.

Trip Advisor

Trip Advisor turisti obožavaju, ali i lokalci mu često veruju kada je u pitanju izbor mesta gde se dobro jede, pije i provodi. Ukoliko pored redovnih gostiju želite i one koji su u Beogradu kratko, počnite da gradite svoj brend na ovoj platformi. Potrudite se da popunite profil sa što više informacija, da ubacite kvalitetne fotografije, a zatim animirajte goste, pogotovo inostrane, da vam napišu recenziju na Trip Advisor-u.

Facebook

Facebook je najmasovnija društvena mreža, koju po podacima koje daje sam Fb, koristi čak 1.2 miliona ljudi u Beogradu starijih od 18 godina. Pored stranice lokala i postova koje možete objavljivati potpuno besplatno, ovo je odlična platforma za oglašavanje sa jako velikim mogućnostima. Možete da puštate reklamu ljudima koji su u vašem kraju, a komšije mogu biti redovni gosti, da najavite džez veče onima koji slušaju ovu vrstu muzike, da promovišete dane italijanske kuhinje onima koji govore italijanski... Mogućnosti i kombinacije su zaista mnogobrojne.

Veoma je bitno da redovno objavljujete postove, da u što kraćem roku odgovorite na sve pristigle poruke i da odgovorite na sve komentare, na pohvalama se zahvalite, a na kritike odgovorite tako da ih što više ublažite i da učinite da se nezadovoljni gost ipak ponovo odluči da dođe kod vas. Za ugostiteljski objekat je veoma važan odnos koji se gradi sa gostima, a društvene mreže su sjajan kanal za građenje tog odnosa.

marketing-saveti
marketing-saveti

Instagram

Instagram je društvena mreža da je najbitnije koliko ste lepi ili barem fotogenični. Instagram trenutno koristi 610.000 Beograđana i isplati se da vaš lokal doterate i ulickate povremeno za neko fotografisanje kako biste imali materijal za ’kačenje’. Slike govore više od reči, a neka fotografije vašeg lokala ostave sve bez reči. Za uspeh na Instagramu, neophodno je da imate kvalitetne fotografije i da imate napravljenu lokaciju kako bi ljudi mogli da se ’čekiraju’.

Ukoliko koristite ovu platformu sigurno znate šta je hashtag, a savet je da ako je vaš biznis lokalni koristite lokalne hashtagove. Tako na primer ako ste objavili fotografiju jutarnje kafe u vašem kafiću stavite obavezno #kafa #jutro #jutarnjakafa #beograd #buđenje pre nego #coffee #morning #morningcoffee jer vaši gosti nisu oni milioni ljudi koji će gledati hashtag #coffee već oni koji gledaju #coffee ali i #kafa.
Instagram je u vlasništvu Facebooka, tako da sve što smo napisali o reklamiranju važi i za Instagram.

Kao što nećete reći kuvaru da izađe i odnese jelo na sto ili konobaru da zapeva i odsvira nešto kako bi zabavio goste, isto tako je najbolje da i vaše prisustvo na internetu prepustite nekome ko se time profesionalno bavi. Internet je moćan alat za reklamiranje ako znate to oruđe pravilno da koristite.

FOTOGRAFIJE PREUZETE SA:
WEB PREZENTACIJE - PIXABAY
Prethodni PostBackSledeći Post