Tehnološke inovacije, drugačije navik i karakter novih generacija, kao i sve ubrzaniji život menjaju celokupni sistem poslovanja. To nije zaobišlo ni hotelijersku industriju.
Veliki broj hotela u Beogradu, osim usluge izdavanja soba, nudi i prostor za održavanje događaja različitih veličina i karaktera. Kako bi ostali u igri, hoteli moraju da se prilagode trendovima na tržištu. Hotelijeri bi svakako nove trendove trebalo da prihvate kao mogućnost ostvarivanja većih prihoda tako što će gostima i klijentima nuditi raznovrsniji ketering, drugačiju postavku dvorane, online rezervaciju svega što je potrebno organizatorima...
Industrija organizacije sastanaka i događaja stalno se razvija, a ovo su novi trendovi kojima hotelijeri moraju da se prilagode kako bi bili ispred konkurencije.
Telefonski razgovori nisu u modi, imate li aplikaciju?
Nove generacije donose nova pravila. Milenijalci, kako ih popularno nazivaju, su već stigli do menadžerskih pozicija. Mlađe generacije se bolje snalaze s novom tehnologijom, i očekuju od kompanija da to koriste i da su prilagođene inovacijama. Mladi ne mogu da zamisle svakodnevnu rutinu bez korišćenja online alata kako bi brzo i kvalitetno obavili posao.
Istraživanje pokazuje da nove generacije izbegavaju direktan kontakt putem telefona ako je to ikako moguće. Zato hoteli koji žele da okupe mlade menadžere i goste moraju omogućiti online rezervacije. To se ne odnosi samo na online rezervaciju soba, već i konferencijskih dvorana, keteringa, tehničke opreme... Na kraju da sve to mogu i platiti putem Interneta.
Očekuje se da će tehnologija nastaviti da transformiše sastanake i događaje u 2019. godini. Potencijal novih tehnologija kao što su virtuelna realnost i veštačka inteligencija i stalni razvoj mobilnih aplikacija dodaju vrednosti za organizatore i učesnike na sastancima.
Budite otvoreni za inovacije
Od skupova i sastanaka se sve više očekuje da budu iskustveni. Više nije dovoljno samo okupiti klijente za stolom ili učesnike konferencije. Umesto toga neophodno je ponuditi zanimljivu hranu, atraktivne cvetne aranžmane, specijalnu rasvetu i svetlosne efekte, individualnu poruku na ulasku u hotelsku sobu ili nešto drugo po čemu će se taj događaj razlikovati od ostalih. Kompanije sve više žele da njihov događaj bude po nečemu drugačiji, inovativniji i bolji od konkurencije. Žele da zablistaju na svojim fotografijama sa događaja, da ih plasiraju na društvene mreže... Organizatori događanja sami kažu da žele da njihov događaj bude kao stvoren za Instagram.
Drugačije vrste i formati događaja
Događaji na kojima se predstavljaju proizvodi, usluge i rezultati i dalje su dominantni. Međutim, poslednjih godina su se stvari promenile. Tehnološke kompanije su u potrazi za talentima i novim zaposlenima počele da organizuju hackathone (nagradna takmičenja u znanju i rešavanju zadataka i drugih izazova).
U Ujedinjenom Kraljevstvu jedna od najznačajnijih promena je porast broja događaja u organizaciji humanitarnih organizacija. Te organizacije su uvidele da su događaji – od manjih intimnih okupljanja do velikih gala večera – odličan način umrežavanja i povezivanja s onima koji prate i cene njihov rad. Velike i luksuzne kompanije organizuju događaje kako bi se približile važnim klijentima, uglavnom okupljajući zatvorene, manje grupe. Još jedan rezultat uticaja mladih ljudi na poslovanje je sve veća potreba za kraćim, manje formalnim sastancima. Koliko god su pre sastanci bili evidentirani u rokovnicima mesecima unapred, danas je sasvim normalno dogovoriti last-minute kratki sastanak, brainstorming ili samo update postojećeg stanja. Hotelijeri moraju biti spremni za rezervaciju i organizaciju u poslednji čas.