U odabiru restorana poslednjih godina mladenci su sve zahtevniji. Više ukusna hrana, iskusni konobari i prijatan ambijent nisu dovoljni. Danas se traži iskustvo više!
Iako je u poslednje vreme izgrađen veliki broj sala namenjenih samo za organizaciju velikih proslava, mnogobrojni mladenci za svadbeni ručak biraju manje restorane sa specifičnim ambijentom. Bitno je da bude autentično, prvi put viđeno, emotivno i na visokom estetskom nivou. Iako se u vašem objektu primarno ne organizuju takvi skupovi, razmislite da li biste izašli u susret ovakvim zahtevima?
Za vaše menadžere i zaposlene to je veliki izazov, ali za reklamu vašeg restorana to je top rešenje - hiljade i hiljade fotografija rasute po društvenim mrežama, blogovima, mobilnim aplikacijama...
Da li ste spremni?
Milica Tešanović je vlasnica agencije za organizaciju venčanja „White“. Ona nam kaže da im budući mladenci najčešće traže da se objekat nalazi na jednoj od naših predivnih reka ili da ima lep pogled na Beograd ili neki drugi deo grada.
- Budućim mladama je najbitniji estetika samog prostora. Sve više se traže lokacije sa prirodnim svetlom i jednostavnim bojama, staklene fasade ili da ima dosta prozora. Prostor sa belim ili sivim podom i belim plafonom - kaže Milica.
Dok mlade vode računa o prostoru, za buduće mladoženje bitan je izbor hrane i pića. Pored tradicionalnog menija, roštilja i pečenja, važno je da ponuda sadrži i internacionalan izbor hrane, kao i gluten free, vegetarijanske i veganske obroke. Takođe i izbor pića je važan. Uglavnom domaći meni može da zadovolji nepce, ipak se sve više mladenaca odlučuju i za internacionalni meni koji obuhvata i strana pića i razne koktele.
Ipak, mladenci žele da se njihovo venčanje dugo prepričava, te budite spremni na zahteve poput neobičnih poslastica ili zajedničke zdravice - šampanjac kupole, čokoladne fontane, voćnih zalogaja...
- Deo grada gde se lokacija nalazi, prilaz, mogućnost parking mesta, estetika restorana, kapacitet i izbor hrane i pića su naravno bitni, sve ostalo su detalji koji mogu da se prilagode željama mladenaca sa timom dekoratera - objašnjava Milica.
Svakako sve se vrti oko budžeta. Na svakoj lokaciji se može pronaći jedan delić koji neće baš 100% zadovoljiti klijenta, mada ukoliko su zahtevi klijenta više od 80% zadovoljeni i u okviru su budžeta koji je klijent odlučio da izdvoji za venčanje - to je to.
Ugostitelji moraju biti fleksibilni i spremni na inovacije i drugačiji pristup usluzi, čak i da se kompletni ambijent promeni u toku svadbe.
- Imali smo slučaj kada smo za ceremoniju venčanja pretvorili terasu restorana u pravi američki stil, 120 poređanih stolica usmerenih ka mladencima, koji su sedeli ispod luka za venčanje. Nakon ceremonije venčanja, pozvali smo sve goste na drugi nivo restorana gde smo organizovali koktel, da bismo u roku od 20 minuta pretvorili terasu u banket sa sve 15 stolova uključujući i dekoraciju, tanjire, escajg, čaše i sve što ide na sto i naravno poređali stolice oko stolova. Mladenački sto je bio jako zahtevan, jer je bio okićen sa više od 1.100 ruža i imao je težinu od skoro 100 kg. Izazov je bio veliki, osoblje restorana i tim dekoratera je u rekordnom roku od 18 minuta uspeo da pretvori terasu u jednu od najlepših postavki na venčanju.
Restorani koji žele da se slavlja organizuju kod njih mogu sebe promovisati putem sajta, društvenih mreža, raznih portala, na TV-u, u specijalizovanim magazinima o venčanju ili na sajmovima venčanja. Naravno, preporuka mladenaca i gostiju je važna, jer dobar glas se daleko čuje.
Šta je najvažnije za odabir restorana?
Pripremite i: