Beskontaktno plaćanje i naručivanje štite zdravlje vaših radnika, kupaca, kao i opstanak poslovanja.
Zdravlje i sigurnost moraju biti na vrhu prioriteta, što u ugostiteljstvu nije mali podvig. Srećom, ovde tehnologija nudi praktična rešenja. Osim poboljšanja korisničkog iskustva, pandemija korona virusa povećala je potražnju za beskontaktnim rešenjima. Mnogi gosti i zaposleni osećaju se nelagodno pri rukovanju gotovinom, a mogućnost beskontaktnog plaćanja danas se smatra potrebom, a ne luksuzom.
Zato nemojte odmahnuti glavom kada vam ponude nova rešenja, naprotiv - budite među prvima u prihvatanju nove normalnosti!
Beskontaktne transakcije postaju sve popularnije u Srbiji, a ukupno korišćenje ovog načina plaćanja Visa karticama poraslo je za skoro 70% u odnosu na mart 2019. godine. Ovome je doprinela kriza izazvana korona virusom, koja usmerava potrošače da pređu na trgovinu koja je prvenstveno digitalne prirode. Visa istraživanje objavljeno u julu 2020. godine je pokazalo i to da svaki četvrti građanin Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore danas redovno koristi beskontaktne kartice. Prema dobijenim podacima, gotovo svaki deseti potrošač u Srbiji koristi mobilni telefon za beskontaktna plaćanja, dok je 64% njih upoznato sa opcijom mobilnog novčanika. Oko 51% korisnika je izrazilo želju da plaća aplikacijama na mobilnim telefonima u budućnosti.
Jedno od rešenja za naručivanje su QR kodovi. QR kodovi su bar kodovi koje korisnici mogu skenirati pomoću svojih pametnih telefona. Obaveštenje sa QR kodom možete postaviti na šank ili sto restorana. Vaši gosti skeniranjem koda mogu brzo doći do menija i, takođe, na istom mestu izvršiti porudžbinu.
Eliminišite ljudski kontakt prilikom primanja uplata. Bez dodirivanja kreditnih kartica, prenošenja novca… Na istoj aplikaciji gde skeniraju meni i naruče hranu, gosti će i platiti krajnji račun.
Na kraju ćete, kao restoran, primiti porudžbinu, upravljati njom, uslužiti kupca i evidentirati uplatu. Ovo takođe čini fakturisanje mnogo lakšim. Budući da je ceo proces digitalizovan, sistem automatski izračunava fakturu, čineći evidentiranje prodaje jednostavnim.
*Izvodljivo higijensko rešenje
Zbog korona virusa gosti više nego ranije vode računa o higijeni. Taj trend će se verovatno nastaviti i u narednim godinama, pa će stoga plaćanje koje omogućava sprečavanje fizičkog kontakta, postati jedna od najtraženijih metoda.
*Brzo i sigurno
Stručnjaci se slažu da je za beskontaktno plaćanje obično potrebno samo 15 sekundi. Ovo je otprilike dvostruko brže od debitne ili kreditne kartice. Takva brzina je očigledno pogodna za one koji su pritisnuti vremenom. A ko nije?
*Zadovoljni gosti
Ne zna se šta je teže - dozvati konobara da naručite hranu, ili ga namoIiti da dođe i naplati! Ovako je stvar brzo rešena na obostrano zadovoljstvo. Treba napomenuti i da će mnogi pojedinci zapravo potrošiti više ako se proces transakcije pojednostavi. Zauzetost konobara ih neće obeshrabriti da uz kafu naruče još jedan desert.
*Nagrada za lojalnost
Programi lojalnosti u ugostiteljstvu takođe mogu gostima ponuditi “poene” svaki put kada koriste sistem beskontaktnog plaćanja. Poeni se mogu iskoristiti za popust prilikom sledećeg računa i slične atraktivne ponude koje će omogućiti da se vaš restoran izdvoji iz mase. Na kraju, važno je napomenuti da je izgradnja pozitivnog imidža brenda u ovim kritičnim vremenima ključna za dugoročni uspeh.